بنر کنفرانس ICCI ۲۰۲۴ در وبسایت ایران آکادمیا
بنر تلفن همراه کنفرانس ۲۰۲۴
فرصت شرکت حضوری در کنفرانس ICCI در لاهه را از دست ندهید

فرصت شرکت حضوری در کنفرانس ICCI در لاهه را از دست ندهید

خبرهای کنفرانس
بایگانی خبرهای کنفرانس ICCI
14 محتوا
Gif Icci 820 × 19 مارس 2024

همزمان با دهمین سالگرد فعالیت‌های آموزشی ایران آکادمیا؛ دانشگاه ایران آکادمیا در همکاری با انستیتو بین المللی مطالعات اجتماعی دومین کنفرانس بین المللی ایران‌پژوهی معاصر را با موضوع ایران و گردش قرن؛ آزموده‌ها، آموزه‌ها و چشم‌اندازها برگزار می‌کند.

این کنفرانس به صورت حضوری و با شرکت اندیشمندان، استادان و پژوهشگران برجسته فارسی‌زبان و انگلیسی‌زبان در دو روز برگزار می‌شود.

آصف بیات، تورج اتابکی، نیره توحیدی،‌ ماشاءلله آجودانی،‌ سعید پیوندی، فرهاد خسروخاور، جلیل روشندل، کامران متین، روجا فضائلی، کاظم علمداری آندرا ماتئی، محمدرضا نیکفر، علی بنوعزیزی، محمود مسائلی، ناتالیا پاشکیوا، ایمان گنجی، نوید گرگین، آرش قجرجزی، منصوره شجاعی، آناهیتا حسینی، مارال کریمی، درنا جوان، جول هانیسک، امید منتظری، فاطمه صادقی و بسیاری دیگر از دانشگاهیان و پژوهشگران و اندیشمندان ایرانی و غیر ایرانی، از جمله سخنرانان و میهمانان این کنفرانس هستند.

همزمان با دهمین سالگرد دانشگاه ایران آکادمیا؛ این دانشگاه، در همکاری با انستیتو بین المللی مطالعات اجتماعی دانشگاه اراسموس هلند، دومین کنفرانس بین المللی ایران‌پژوهی معاصر را با موضوع ایران و گردش قرن؛ آزموده‌ها، آموزه‌ها و چشم‌اندازها، به شکل حضوری و در ساختمان این انستیتو در روزهای ۲۶ و ۲۷ اوت ۲۰۲۲ برگزار می‌کند.

روز اول این کنفرانس به زبان انگلیسی و با گفتگوی نیره توحیدی با آصف بیات جامعه‌شناس و پژوهشگر برجسته ایرانی و روز دوم آن به زبان فارسی، و با گفتگوی سعید پیوندی با ماشاءالله آجودانی تاریخ‌دان برجسته آغاز می‌شود.

شرکت در این کنفرانس و فرصت آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و همچنین گفتگو با، و پرسش از، اندیشمندان و دانشگاهیان و پژوهشگران فارسی‌زبان و غیرفارسی‌زبان حوزه مطالعات علوم اجتماعی و انسانی را از دست ندهید.

این کنفرانس برای همه کسانی که نام‌نویسی کرده‌باشند، رایگان است.

فراخوان کنفرانس و رویدادهای روز نخست و روز دوم کنفرانس را مطالعه و مشاهده کنید.

26 آگوست
تصویر دو رنگ
09:00

تا

18:00
00
:
00
:
00
.رویداد پایان یافته‌است
کنفرانس ایران و گردش قرن (انگلیسی)
پژوهشگران و اندیشمندان
27 آگوست
تصویر دو رنگ
09:00

تا

19:00
00
:
00
:
00
.رویداد پایان یافته‌است
کنفرانس ایران و گردش قرن (فارسی)
پژوهشگران و اندیشمندان
Bilingual For Conf Website 19 مارس 2024
دومین کنفرانس بین‌المللی ایران‌پژوهی معاصر
فراخوان
ایران و گردش قرن؛ آزموده‌ها، آموزه‌ها و چشم‌اندازها
در هر دو روز کنفرانس شرکت می‌کنم
راهنمای کنفرانس ۲۰۲۲
کنفرانس ۲۰۲۲
آدرس، حمل و نقل، و اقامت
Calendar 19 مارس 2024
جزئیات دو روز کنفرانس
کنفرانس ۲۰۲۲
برنامه کنفرانس ۲۰۲۲

برای شرکت حضوری در این کنفرانس حتما باید نام‌نویسی کرده باشید و در روز کنفرانس کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید. نام خود را به لاتین و کاملا منطبق با کارت شناسایی در فرم زیر وارد کنید.

Please select a valid form

پیشنهاد ما

خبرها

رویدادها