درسگفتارهای «گذار از استبداد به دموکراسی» -۱

درسگفتارهای گذار از استبداد به دموکراسی - ۱ - محمدرضا نیکفر

دوره «گذار از استبداد به دموکراسی» – ۱، نخستین بار در بهار ۲۰۲۵ در دانشگاه ایران آکادمیا تدریس شده است و اکنون در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این چهارمین کلاس از سلسله دوره‌های محمدرضا نیکفر است که به موضوع دموکراسی می‌پردازد.

در این کلاس به مفهوم‌های اساسی مطرح در بحث گذار از استبداد به دموکراسی پرداخته شده است.

در این مطلب به همه منابع و درسگفتارهای ویدئویی دسترسی خواهید داشت.