بنر کنفرانس ICCI ۲۰۲۴ در وبسایت ایران آکادمیا
بنر تلفن همراه کنفرانس ۲۰۲۴
سخنرانان کلیدی کنفرانس ۲۰۲۴ – کریما بنون و کریستوف منکه
Christoph Menke and Karima Bennoune کریستوف منکه و کریما بنون کنفرانس ICCI 2024 ایران آکادمیا

سخنرانان کلیدی کنفرانس ۲۰۲۴ – کریما بنون و کریستوف منکه

خبر کنفرانس ۲۰۲۴

معرفی سخنرانان کلیدی کنفرانس

دبیرخانه

خبرهای کنفرانس
بایگانی خبرهای کنفرانس ICCI
15 محتوا

با خشنودی به معرفی سخنرانان کلیدی سومین کنفرانس بین‌المللی و دوزبانه ایران‌پژوهی معاصر (ICCI 2024) که در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آگوست (اوت) ۲۰۲۴ در دانشگاه گوته، و در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود، می‌پردازیم. رویدادی که از سوی ایران آکادمیا (مؤسسه علوم اجتماعی و انسانی – ISSH) و به همت و با تلاش بی‌دریغ دست‌اندرکاران و داوطلبان آن برگزار و سازماندهی می‌شود.

سخنران کلیدی: پروفسور کریما بنون

Karima Bennoune کریما بنون سخنران کلیدی کنفرانس Icci 2024 ایران آکادمیا

پروفسور کریما بنون، که به خاطر پژوهش‌ها و حمایت‌هایش در زمینه حقوق بشر، حقوق بین‌الملل، حقوق فرهنگی و حقوق زنان شناخته شده است، در کنفرانس ICCI 2024 سخنرانی خواهد کرد. مقاله اخیر او با عنوان “آپارتاید جنسیتی در افغانستان“، وضعیت زنان تحت رژیم‌های ستمگر را برجسته می‌کند:

«عدم استفاده از یک مفهوم ارتقاء یافته و پاسخ به یک رژیم که سیاست‌هایش اینچنین بی‌رحمانه زن‌ستیزانه است، پیامی وحشتناک به زنان در سراسر جهان می‌فرستد که حقوق آن‌ها اهمیتی ندارد.»

سخنران کلیدی: پروفسور کریستوف منکه

Christoph Menke کریستوف منکه سخنران کلیدی کنفرانس Icci 2024 ایران آکادمیا

همچنین با افتخار اعلام می‌کنیم که پروفسور کریستوف منکه، استاد فلسفه عملی در دانشگاه گوته فرانکفورت، به عنوان سخنران کلیدی در کنفرانس شرکت خواهد کرد. پژوهش‌های او در زمینه فلسفه سیاسی و حقوقی، نظریه‌های ذهنیت، اخلاق و زیبایی‌شناسی گسترش یافته است. کتاب اخیر او، نظریه‌ای در باب آزادی (سوهرکامپ ۲۰۲۲)، توجه بسیاری را جلب کرده است. در مقاله‌ای در باب آزادی: شکست بد (۲۰۲۳)، او می‌نویسد:

«بنابراین، دستیابی به رهایی، همانطور که دیده‌ایم، در تکرار آن است: من اکنون با یادآوری اینکه پیشتر خود را آزاد کرده‌ام، خود را آزاد می‌کنم و با آزاد کردن خودم در اکنون، به یاد می‌آورم که پیشتر خود را آزاد کرده‌ام.»

این فرصت را برای تعامل با دانشمندان برجسته از دست ندهید. اکنون ثبت نام کنید. ظرفیت سالن‌های کنفرانس محدود است.

پیشنهاد ما

خبرها

رویدادها