بنر بودجه و جنسیت
انتخاب ISSH (دانشگاه ایران آکادمیا) به عنوان فینالیست جایزه دسترسی، دگرپذیری و فراگیربودن در کنفرانس و رقابت‌ بین‌المللی بازانگاری آموزش  QS Reimagine Education
QS Reimagine Education

انتخاب ISSH (دانشگاه ایران آکادمیا) به عنوان فینالیست جایزه دسترسی، دگرپذیری و فراگیربودن در کنفرانس و رقابت‌ بین‌المللی بازانگاری آموزش  QS Reimagine Education

This post is also available in: English

خبر
بایگانی خبرهای ایران آکادمیا
35 محتوا


با افتخار اعلام می‌کنیم که ISSH (دانشگاه ایران آکادمیا) با عنوان «دانشگاهی آلترناتیو و آنلاین برای آموزش رایگان» به عنوان فینالیست جایزه «دسترسی، دگرپذیری و فراگیربودن»، توسط داوران کنفرانس و رقابت بین‌المللی بازانگاری آموزش (QS Reimagine Education) انتخاب شده است!

انتخاب ایران آکادمیا به چه معناست؟


بیش از ۱۳۰۰ ارسال در ۱۸ دسته‌بندی برای دریافت جوایز این کنفرانس بین‌المللی دریافت شده‌اند و از این میان پس از بررسی بیش از ۸۰۰ داور بین‌المللی، دانشگاه ایران آکادمیا (ISSH)  در مرحله نخست ارزیابی در موقعیت ۲۵٪  برتر همه متقاضیان قرار گرفت و جایگاه خود را در فهرست فینالیست‌ها برای سال ۲۰۲۴ تضمین کرد.  
این یک دستاورد بزرگ برای موسسه علوم اجتماعی و انسانی (دانشگاه ایران آکادمیا) به عنوان یک مؤسسه منحصربه‌فرد و یکی از پیشگامان آزادی آموزش و آموزش عالی آلترناتیو و کاملا رایگان، در راستای هدف توسعه پایدار ۴ (SDG4) است.

ما به تعهد خود برای ارائه آموزش باکیفیت به افراد محروم از تحصیل و محروم از دسترسی به آموزش با کیفیت در زمینه علوم انسانی و اجتماعی ادامه می‌دهیم و این شناسایی بین‌المللی انگیزه ما را برای ادامه مسیر دوچندان می‌کند.

درباره این کنفرانس بین‌المللی

کنفرانس QS Reimagine Education نقش اساسی در ایجاد مشارکت‌های کلیدی ایفا کرده است، با گردهم‌آوردن جوامع متنوعی از جمله رؤسای دانشگاه‌ها، رؤسای دانشکده‌های کسب‌وکار، مدیران ارشد آموزش، طراحان آموزشی، کارفرمایان، سیاست‌گذاران، نوآوران فناوری آموزشی، سرمایه‌گذاران، سازمان‌های غیرانتفاعی و حامیان پایداری که همگی با هدف شکل‌دهی به آینده آموزش گرد هم آمده‌اند. کنفرانس ۲۰۲۴ از تاریخ ۹ تا ۱۱ دسامبر ۲۰۲۴ در لندن، انگلستان برگزار خواهد شد.

ماموریت این کنفرانس و مراسم بین‌المللی، برجسته‌سازی رویکردهای نوآورانه‌ای است که بهبود نتایج یادگیری و اشتغال‌پذیری را برای یک میلیارد یادگیرنده آینده فراهم می‌کنند. چارچوب این کنفرانس حول محور آینده کار، دانشگاه‌ها و یادگیری، با نگاهی از دریچه پایداری و ارزش‌ها می‌چرخد. این کنفرانس تلاش می‌کند تا تأثیری تحول‌آفرین بر چشم‌انداز آموزش در سطح جهانی ایجاد کند.

در بخشی از توضیحات وبسایت رسمی کنفرانس آمده است:‌

در کنفرانس QS Reimagine Education، ما میراث غنی‌ای در میزبانی از سخنرانان برجسته از شرکت‌های تأثیرگذار، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های کسب‌وکار پیشرو، سازمان‌های غیردولتی و استارتاپ‌های نوآورانه در سراسر جهان داریم. سخنرانان ما نماینده شرکت‌ها و مؤسسات مشهور از جمله Accenture، Airbus، Amazon، Apple، Cisco، Coursera، edX، EY، FutureLearn، Google، Intel، Mastercard، Meta، Microsoft، Oracle، Salesforce، Tencent و دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه ایالتی آریزونا، دانشگاه براون، دانشگاه کلمبیا، جورجیا تک، دانشگاه هاروارد، دانشگاه هنگ کنگ، کالج امپریال لندن، INSEAD، مدرسه اقتصاد لندن، مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT)، دانشگاه ملی سنگاپور، دانشگاه استنفورد، Tec de Monterrey، مدرسه وارتون، دانشگاه کالیفرنیا برکلی، UCL، دانشگاه کمبریج، دانشگاه پنسیلوانیا (UPenn) و بسیاری دیگر بوده‌اند.

تخصص و بینش‌های آنان همواره کنفرانس‌های گذشته را شکل داده، شرکت‌کنندگان را به بازاندیشی آینده آموزش ترغیب و به چالش کشیده است. این رهبران فکری از طریق دیدگاه‌های متنوع خود، بحث‌های قدرتمندی را به وجود آورده‌اند، شیوه‌های صنعتی را تحت تأثیر قرار داده و نوآوری در بخش آموزش را به پیش برده‌اند.

پیشنهاد ما

خبرها

رویدادها