بنر کنفرانس ICCI ۲۰۲۴ در وبسایت ایران آکادمیا
بنر تلفن همراه کنفرانس ۲۰۲۴
ثبت متن کامل سخنرانی (مقاله) کنفرانس ICCI
ثبت متن کامل سخنرانی (مقاله کنفرانس) ICCI

ثبت متن کامل سخنرانی (مقاله) کنفرانس ICCI

یکشنبه 30, ژوئن 2024
00
روز
00
ساعت
00
دقیقه
00
ثانیه
این رویداد پایان یافته است

راهنمای ثبت متن کامل سخنرانی

کنفرانس بین‌المللی ایران‌پژوهی معاصر ICCI ۲۰۲۴

مهلت ثبت متن کامل: ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴

یادداشت
3 محتوا
کنفرانس ۲۰۲۴
سومین کنفرانس دوزبانه بین‌المللی ایران‌پژوهی معاصر ۲۰۲۴
6 محتوا

سخنرانان کنفرانس ICCI پس از تأیید چکیده ثبت شده، باید تا مهلت تعیین شده متن کامل سخنرانی خود را برای دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. ثبت متن کامل مقاله کنفرانس، برای بررسی محتوای سخنرانی، سهولت در ترجمه همزمان و همچنین اطمینان از کیفیت ارائه‌ها در کنفرانس ضروری است.

ویژگی‌های متن کامل سخنرانی (مقاله کنفرانس)

متن ارسالی شما باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد. این متن باید به زبانی ارائه شود که می‌خواهید سخنرانی‌تان را ارائه کنید. منظور از متن سخنرانی، همان conference paper است و باید ویژگی‌های استاندارد یک مقاله کنفرانس را داشته باشد.

لطفا پیش از ثبت متن کامل، اطمینان حاصل کنید، متن شما ويژگی‌های زیر را دارد:‌

  • وضوح و ساختارمندی: مقاله کنفرانس (سخنرانی) باید به طور واضحی به طرح مسأله بپردازد و از ساختار مستحکمی برخوردار باشد. مقاله باید با بیان روشنی از موضوع آغاز شود و مرور مختصری از چارچوب نظری و روش‌شناسی ارائه کند. مسائل و بحث‌های مقاله باید ارتباط کاملا مستقیمی با موضوع یا مسأله مطرح شده داشته باشند و روایتی منسجم و همسو با موضوع ارائه کند که برای شنونده یا خواننده روشن باشد.
  • پیکربندی مناسب:‌ مقاله شما باید به طور مناسبی سرفصل‌بندی، زیرعنوان و در صورت لزوم نمودار و تصویر داشته باشد (فایل پاورپوینت) تا بتواند مفاهیم پیچیده را به شکل مناسبی ارائه کند.
  • ارتباط با ادبیات پژوهشی:‌ مقاله شما باید به موضوع یا مسأله مهمی پرداخته باشد که می‌تواند مورد توجه طیف وسیعی از محققان و اندیشمندان باشد. ارتباط مقاله شما با ادبیات پژوهشی یا نظری موجود باید به طور روشنی بیان شده باشد و توضیحی درباره اینکه مقاله شما چه چیزی به ادبیات موجود می‌افزاید وجود داشته باشد.
  • ارجاع‌دهی شایسته:‌ مقاله شما نمی‌تواند صرفا شامل ارائه نقطه‌نظرات شخصی یا دیدگاه‌ها، نظریه‌پردازی یا گزاره‌های بدون پشتیبان و ارجاع به منابع مناسب باشد. متن بدون پشتیبان و ارجاع به منبع مناسب، فاقد ارزش و اعتبار علمی‌ است. برای ارجاع دهی درون متن و بخش کتابشناسی، حتما شیوه‌نامه شیکاگو (نسخه یادداشت) را به‌کار ببرید. راهنمای این شیوه‌نامه در اینجا در دسترس است.
  • انسجام و صحت نگارشی و املائی: متن شما باید به زبان غیر محاوره و با رعایت کامل اصول و قواعد نگارشی و بدون اشکال باشد.

درباره طول متن، شمار اسلایدها (پاور پوینت) و توصیه

  • مدت زمان مطلوب ارائه سخنرانی ۱۵ دقیقه است. حداکثر مدت زمان سخنرانی قابل قبول، ۲۰ دقیقه است.
  • با توجه به مدت زمان مطلوب ارائه، متن سخنرانی (مقاله کنفرانس) شما حتما باید بین ۱۸۰۰ تا ۲۳۰۰ کلمه باشد (بدون احتساب بخش ارجاع‌دهی پایانی). مقاله (سخنرانی)‌ای که از ۲۳۰۰ کلمه بیشتر باشد، در عمل از ۲۰ دقیقه تجاوز خواهد کرد و از زاویه اولویت به مدیریت زمان و اختصاص زمان ارائه برابر به همه، پذیرفته نیست.
  • اگر در ارائه خود از اسلاید (پاورپوینت) استفاده می‌کنید، حداکثر ۱۵ اسلاید (با احتساب ۱ دقیقه برای هر اسلاید) به کار ببرید. توصیه ما، ۵ تا ۱۰ اسلاید کاملا خلاصه و با محتوای تصویری و متن حداقلی است. اسلایدهای منحصر به متن، و با فهرست‌بندی‌های مطول، بدون تصویر و نمودار و با جزئیات زیاد، ارزش آموزشی و سود ناچیزی دارند و عملا به مخاطب برای درک بهتر مطالب کمکی نمی‌کنند. توصیه ما به‌کارگیری روش‌های خلاقانه و حتی المقدور تصویری و با کمترین شمار کلمات در هر اسلاید است.

پس از کامل کردن متن سخنرانی (مقاله کنفرانس) خود و اطمینان از انطباق آن با راهنما و توصیه‌های ارائه شده، آن را از طریق فرم زیر برای دبیرخانه کنفرانس بفرستید.

Full Presentation Submission ICCI

ثبت آدرس ایمیل

نخست آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اگر آدرسی که وارد می‌کنید برای ثبت چکیده استفاده شده باشد، پس از کمی تأمل، اطلاعات چکیده پذیرفته شده شما در بخش بعدی ظاهر می‌شود. شما می‌توانید پس از تأیید اطلاعات نمایش داده شده، عنوان، چکیده، و متن کامل سخنرانی‌خود را در بخش سوم وارد کنید.
آدرس ایمیلی که برای ثبت چکیده از آن استفاده کرده‌اید.

اطلاعات چکیده ثبت شده

اگر اطلاعات چکیده شما در اینجا مشاهده نمی‌شود، یا با ایمیل دیگری چکیده‌تان را ثبت کرده‌اید و یا آنکه چکیده‌ای از طرف شما دریافت یا تأیید نشده است. اگر گمان می‌کنید اشتباهی رخ داده است، ما را مطلع کنید.

آیا داده‌های چکیده شما نمایش داده می‌شود و صحیح و مربوط به شماست؟

ثبت عنوان و متن ارائه نهایی

ایمیل را تکرار کنید
متن کامل سخنرانی یا ارائه خود را از مایکروسافت وُرد کپی کنید و فقط در اینجا جاگذاری (پیست) کنید. لطفا دقت کنید که به ویژه در صورتی که متن شما پانویس دارد، پس از پیست کردن تغییری وارد نکنید.

Maximum file size: 5MB

اگر در سخنرانی نیازمند پرزنتیشن و اسلاید هستید، اسلاید خود را در فرمت پاور پوینت در اینجا آپلود کنید.

متاسفیم. لطفا با ما تماس بگیرید

پیشنهاد ما

خبرها

رویدادها